Gratis verzenden vanaf 50 euro (binnen Nederland)

Veelgestelde vragen

Hoe wordt u geïnformeerd over de bezorging?
Bezorging per vrachtwagen en pakketbezorging: Binnen 1 werkdag na het plaatsen van de bestelling sturen we u een orderbevestiging.

2 dagen vóór de bezorging per vrachtwagen sturen we u een sms met een bezorgtijd. Dit is een blok van drie uur. Als u in dit stadium het tijdblok voor de bezorging wilt veranderen, kunnen hieraan kosten verbonden zijn. U kunt ook de bestelling annuleren. Dit laatste is niet mogelijk voor op maat gemaakte goederen. Deze kunt u niet annuleren nadat we u de bevestiging hebben gemaild.

Op de dag van de bezorging per vrachtwagen belt ons bezorgteam u 1 uur vóór de bezorging op om er zeker van te zijn dat u de levering in ontvangst kunt nemen en om te verifiëren of er onverwachte toegangsbeperkingen zijn.

Moet u aanwezig zijn tijdens de bezorging?
PostNL doet de eerste bezorgpoging op de dag die u overeengekomen bent met de duurzame tuin toen de bestelling is geplaatst. Als u niet thuis bent laat PostNL een kaartje achter. Hier staat op op welke manier u het pakketje in ontvangst kunt nemen.

Bezorging via De Duurzame Tuin transportservice: als u de levering niet in ontvangst kunt nemen, zorg er dan voor dat er iemand aanwezig is die dat namens u kan doen. Dit moet een volwassene zijn die de levering in ontvangst kan nemen en de bezorgers zo nodig instructies kan geven. Deze persoon moet het leveringsdocument ondertekenen om te bevestigen dat de bestelling is afgeleverd.

Zetten wij de geleverde materialen in elkaar?
U kunt aanvragen om de materialen na levering te plaatsen in uw tuin. Hiervoor wordt vooraf met u een prijs afgesproken. De prijs is afhankelijk van de hoeveelheid, de locatie en de situatie waar het product geplaatst moet worden.